Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

O Υποβολέας - E01


Εγώ σαν Παπάς έχω παντρευτεί όλες τις γυναίκες του κόσμου. Το κακό είναι ότι εγώ θέλω την ψυχή τους κι αυτές μου δίνουν το κορμί τους. Πιστεύουν, από μια παλιά ανάμνηση, ότι ανήκω σε όλες. Με αντιμετωπίζουν σαν φύσει και θέσει πόρνο. Για να το λένε, πάει να πει ότι είναι αλήθεια. Αυτή η βρισιά με εκθέτει και με ταπεινώνει. Είναι μεγάλο μαρτύριο, να είσαι για τον εαυτό σου Άγιος και για τους άλλους πόρνος. Τα ράσα μου δηλώνουν ότι πενθώ. 


Οι ασημένιοι - Γιώργος Μπεκιάρης.

5 σχόλια:

  1. Τι τραβαγε κι αυτός ο πάπας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το έχεις διαβάσει όλο; Είναι καλό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, το διαβασα ολο, ειναι αρκετά ενδιαφέρον, εχει ενδιαφέρουσα πλοκή και μερικές πολλές καλές απόψεις για τον γάμο και τις σχέσεις. Βέβαια χρησιμοποιεί πολύ συμβολική γλώσσα κάτι που εμένα προσωπικά με κουράζει λίγο

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή